Bedrijfswagens
Home Zijm autoverhuur Meest gestelde vragen Zijm autoverhuur
  • Geen producten in je winkelmand.

Image

Meest gestelde vragen

    VRAGEN VOOR IK EEN AUTO HUUR

    Staat jouw vraag er niet bij? Stuur ons een mail of bel ons 026-3522745

    Nee, op zondag zijn wij gesloten. Onze vestiging is geopend van maandag t/m zaterdag Onze exacte openingstijden en meer informatie vind je op de vestigingspagina’s.

    Je kunt te allen tijde je voorkeur uitspreken voor een bepaalde kleur, maar Zijm Autoverhuur kan hierin niets garandere

    Zijm Autoverhuur accepteert geen contante betaling. de eventuele borg en de huur dienen via een pin betaling voldaan te worden

    Je dient in het bezit te zijn van een in Nederland geldig rijbewijs.

    Je hoeft niet van te voren aan te geven hoeveel je gaat rijden. De extra kilometers die je eventueel gaat rijden worden achteraf met je verrekend.

    Ja. De Autoriteit Persoonsgegevens heeft een uitzondering gemaakt voor enkele branches waaronder BOVAG-verhuurbedrijven, omdat zij werken met ELENA. Om diefstal en verduistering te bestrijden, mogen die bedrijven een kopie maken van een identiteitsdocument van hun klant.

    Schade

    Een ongeluk zit in een klein hoekje. Mocht je onverhoopt brokken maken, dan wil je graag weten wat te doen.

    • Standaard eigen risico per schade € 450,-, afkoop eigen risico is niet mogelijk= wel mogelijk met 50% naar 225euro kosten 8 euro per dag
    • Bestuurders jonger dan 26 jaar hebben een verhoogd eigen risico van € 750,-

    Een eigen risico is alleen van toepassing als een volledig ingevuld schadeformulier ingevuld is. Bij het niet aanleveren van het schadeformulier is een door belasting van de volledige schade mogelijk.

    Ten eerste: Probeer bij een heftig ongeluk rustig te blijven. Zorg dat u het ongeval op een veilige plek kunt afronden, d.w.z. het schadeformulier invullen met een eventuele tegenpartij. Wanneer de auto niet meer rijdbaar is kunt u het nummer bellen van de alarmcentrale op de groene kaart, zij zullen een berger naar u toe sturen. Deze zullen weer contact met ons opnemen waar de auto naar toe mag. U kunt tijdens kantooruren contact met ons opnemen om een vervangende auto te regelen. Buiten kantoortijden zal een externe partij dit op zich nemen.

    VRAGEN TIJDENS VERHURING

    Tijdens kantooruren: kan je telefonisch contact op nemen met onze vestiging waar je de auto hebt gehuurd. Buiten kantooruren: kan je telefonisch contact opnemen met de Euromobil Alarmcentrale, deze is te bereiken via: +31(0)33 245 5067.

    Wanneer de auto nog rijdbaar is: vul voor- en achterzijde van het schadeformulier in en meld de betreffende schade direct bij ons.

    Hiervoor kan je contact opnemen met de vestiging waar je de auto gehuurd hebt, zij zullen je informeren hoe verder te handelen.

    Hiervoor kun je contact opnemen met de vestiging waar je de auto gehuurd hebt, zij zullen je informeren over de mogelijkheden.

    Bij diefstal of vermissing van de huurauto dien je zo spoedig mogelijk aangifte te doen bij de politie. Daarnaast dien je direct melding te doen bij Zijm Autoverhuur.

    VRAGEN BIJ INLEVEREN HUURAUTO

    Nee, dit is in principe niet mogelijk. Tenzij je hier vóór aanvang van de huur afspraken over hebt gemaakt.

    In principe is dit niet mogelijk, kijk hier voor de openingstijden van de vestigingen.

    Je krijgt de auto volgetankt mee. Het heeft de voorkeur dat je de auto ook weer volgetankt retour brengt. Hiermee voorkom je doorberekening van eventuele aftankkosten.